Darījumu un Pasākumu tūrisma sadarbības tīkls

 log  lcb logo b  bia

Projekta īstenošanas laiks: no 06.08.2024 līdz 30.09.2027.

Baltijas Starptautiskā akadēmija veic pētījumu biedrības “Latvijas Kongresu birojs” īstenotā projekta “Darījumu un Pasākumu Tūrisma sadarbības tīkls” (projekts Nr. 1.2.3.6/2/24/A/007), 2021.–2027. gadam 1.2. prioritārā virziena “Atbalsts uzņēmējdarbībai” 1.2.3. specifiskā atbalsta mērķa “Veicināt ilgtspējīgu izaugsmi, konkurētspēju un darba vietu radīšanu MVU, tostarp ar produktīvām investīcijām” 1.2.3.6. pasākuma “Tūrisma produktu attīstības programma” ietvaros.

Projekta mērķis ir nodrošināt atbalstu Latvijas sīkajiem (mikro), mazajiem un vidējiem komersantiem, lai izstrādātu jaunus tūrisma produktus vai pakalpojumus ar augstāku pievienoto vērtību, tādējādi veicinot tūrisma nozares eksportspējas pieaugumu un paaugstinot tās konkurētspēju starptautiskajā mērogā.

Akadēmijas uzdevums ir līdz 2025. gada 20. jūnijām veikt pētījumu par par tūrisma produkta “Latvia Incentive Travel Product Guide (IncentiveBoxLV) - Korporatīvo aktivitāšu, interaktīvo ekskursiju un DPT specializēto produktu platforma” izstrādi.

Mērķa sasniegšanai plānotie risinājumi ir atbalsta sniegšana sadarbības tīkla dalībnieku ekonomiskās izaugsmes veicināšanai, stratēģijās un darbības plānos paredzēto pasākumu realizācijai un atbilstošās pārvaldības nodrošināšanai.

Kopējās attiecināmās izmaksas: EUR 614 618,70, tai skaitā ERAF finansējums EUR 522 425,90, valsts budžeta finansējums EUR 61 461,87.

Akadēmijas finansējums projekta ietvaros: 19965 EUR

Sadarbības tīkla veids: tematiskais - darījumu un pasākumu tūrisms.

Projekts vērsts uz Latvijas tūrisma nozares eksporta potenciāla palielināšanu, veicinot inovatīvu, personalizētu un augstas pievienotās vērtības tūrisma produktu izstrādi un popularizēšanu, ievērojot ilgtspējīgas attīstības principus, kas ir Latvijas tūrisma un pasākumu nozares veicināšanas stratēģijas 2023-2027 misija.

Īpaša uzmanība tiks pievērsta tematisko maršrutu īpaši sasaistē ar starptautiskiem maršrutiem) veidošanai, kā arī esošo maršrutu uzturēšanai un pilnveidošanai, konkurētspējīgu kompleksu un inovatīvu tūrisma produktu izstrādei.